adobestock_479800142

It-løsninger og produkter tilpasset dit apotek

Vi tilbyder

Nedenstående produkter, som vil være med til at styrke apotekets drift og give optimal udnyttelse af ressourcer og sikkerhed.

  • Microsoft 365 - Altid opdateret Office online med Word, Excel og andre office-programmer samt Microsoft Teams.
  • Mailløsning - Nem mailkommunikation, hvor du vælger det abonnement, der passer til dit behov.
  • Apotekets Sharepoint Online- Viden- og dokumentdeling, fx kvalitetsstyring.
  • ApoTel - Telefoni, der er tilpasset jeres behov, fx opkaldsstatistik og et fælles system for apotekets enheder. 

Dine fordele ved at bruge vores IT-løsninger

  • Høj driftsstabilitet med minimum oppetider på 99 %
  • Sikkerhed og GDPR er allerede tænkt ind i alle produkter
  • Adgang til support og vejledninger

Læs Pharmakon-IT vilkår og forretningsbetingelser

Microsoft 365

Vi tilbyder forskellige Microsoft 365 løsninger til apoteket.

Der er 99.9% garanteret oppetid, fuld support af Pharmakon og adgang til ​omfattende e-læringsmaterialer i Office 365 inkluderet i prisen.​

Pharmakon tilbyder backup af alle filer i 365, som Microsoft i øvrigt anbefaler.

Kontakt os hvis du ønsker at vide mere om Office 365, så vi kan finde den løsning der passer bedst til dit apotek. Telefon 4820 6070 eller på mail support@pharmakon.dk

Outlook online

E-mail udgør en stor del af apotekets kommunikation med kunder, leverandører og medarbejdere.

For at sikre effektiv udnyttelse af tiden tilbyder vi med apomail en løsning, hvor mailprogrammet kan tilgås fra hjemmeside, smartphone, hjemmepc, alt efter hvilken type abonnement du vælger.

Ved valg af løsning er det også en god ide at vurdere, i hvor høj grad du har brug for at kunne genfinde mails. Med abonnementsmodel 3 kan du til enhver tid genfinde gamle mails, og da der hele tiden tages backup online, mister du heller ikke mails, hvis pc’en står af.

Vi varetager backup og drift.

Apotekets SharePoint Online

Med apotekets eget intranet finder medarbejderne nemt de relevante informationer og dokumenter.

Apotekets intranet er et centralt opbevaringssted for

  • Dokumenter (velegnet til kvalitetsstyring, pga. versionsstyring og kvitteringsfunktion til læsning)
  • Kontaktpersoner og adresser
  • Billeder
  • Registreringer i forbindelse med sundhedsydelser, reklamationer mm.
  • Patientjournal til Behandlerfarmaceut
  • Automatisk sletning af persondata i defineret lister
  • Lister til Apotekets GDPR
  • Trivselsundersøgelser med anonyme besvarelser.
  • Automatisk e-mail notifikation ved ændringer.

Det er både nemt og overskueligt at opbygge intranettet. Du delegerer administrationen af intranettet til en eller flere medarbejdere alt efter jeres behov.

Driften sørger vi for.

Intranettet kan benyttes alle steder, hvor der er en internetadgang, på apoteket eller derhjemme. Således kan medarbejdere, der fx har barsel eller andet fravær, følge hverdagen på apoteket.

Telefonsystem - ApoTel

Med udgangspunkt i apotekets behov har vi udviklet telefonsystemet ApoTel, som er billig i anskaffelse og drift. Vi sørger for alt det tekniske og klæder medarbejderne på til at bruge telefonsystemets mange muligheder.

Fordele

  • Behold dit gamle telefonnummer.
  • Tilpas den fleksible telefonkø til netop dit apotek.
  • Brug opkaldsstatistikker til at maksimere kundeservice.
  • Brug et fælles system til alle dine apoteksenheder.
  • Nem udbygning, hvis andre enheder senere tilknyttes apoteket.
  • Gratis samtaler mellem afdelinger og medarbejdere.
  • Integration med virksomhedens øvrige IT-systemer.

Det får du med

  • "Du er nummer X i køen"-funktion
  • Oplysning om gennemsnits ventetid pr. dag
  • Omstillingsbord
  • Ringegrupper (Tast 1 for ..., 2 for... mv.)Viderestilling
  • Voicemail til e-mail
  • Mulighed for konferencekald
  • Forstyr ikke-funktion
  • Musik ved viderestilling og på hold-funktion
  • Reklamer i venteposition i telefonkøen
  • Infoskærm, hvor du kan følge med i betjeningen i butikken
Har du spørgsmål til ApoTel?
peter_naumann
Peter Naumann
IT-chef
+45 48 20 61 80